Hilton napisał:
ATS Anna napisał:
Tak wiec witam sie ze wszystkimi i na poczatek wrzucam linka na poprawe humoru
www.pomoc-w-norwegii.com/pami-tnik-polsk...wyjecha-do-norwegii/
fajnie, ze chcialas sie przywitac, ale dlaczego dopiero po 9 miesiacach od pierwszego logowania? Humor z linka to nic specjalnego, czytalam wiele tego typu opowiastek na onecie, interii czy wirtualnej.
Ta firma ATS to faktycznie pomaga Polakom w Norwegii, czy jedynie zajmuje sie niezbyt wyszukanym poczuciem humoru?? Jaką pomoc świadczycie? Pomagacie ludziom w trudnej sytuacji zyciowej? Np kobiecie z dwójka małych dzieci, szukającej mieszkania? Samotnym matkom ? Mezczyżnom zwolnionym z pracy mającym na utrzymaniu rodzinę?
Czy moze wasza pomoc to zarezerwowanie biletów z wizzair lub norwegian za oczywiscie "drobna opłatą"
bo takie rzeczy to nawet moj syn 11 letni potrafi. Wypełniacie druki z navu? A moze wiecie co zrobic jak pracodawca ogłosił upadłość?
czekam na odpowiedz z NIECIERPLIWOŚCIĄ.
No coz, z humorem to tak roznie bywa,jednym sie podoba a innym nie.
Po 9 miesiacach od pierwszego logowania-coz zalogowalam sie i nie mialam czasu pisac, teraz znalazlam chwile to i sie odezwalam.
Nasza firma zajmuje sie i poczuciem humoru i pomoca. pomagamy tym, ktorzy potrzebuja pomocy, nie rezerwujemy biletow

)to znaczy jeszcze takiego zlecenia nie mielismy, no ale gdyby ktos zadzwonil i poprosil o zarezerwowanie biletow to bysmy to zrobili, oczywiscie za oplata, poniewaz to nasza praca. Pomagamy za pieniadze, praca jak kazda inna.
Nie naciagamy jesli o to Ci chodzi. Sa osoby, ktore sobie swietnie ze wszystkim radza inie potrzebuja pomocy, sa osoby ktore sobie by radzily, gdyby tylko im sie chcialo, i sa tacy ktorzy nie daja rady....
Jesli ktos dzwoni i pyta to odpowiadamy, nie sprzedajemy informacji, ktore mozna znalezc na stronie NAV i to w dodatku po Polsku, nie jestesmy tacy bezczelni! Czesto odsylamy klientow z informacja gdzie znajda darmowa pomoc, bo wstyd nam by bylo wziac pieniadze za cos za co sie nie placi. Nie wykorzystujemy ludzi i ich nieswiadomosci-to nasze motto.
Tak wypelniamy druki z NAV, za pieniadze, nie stac nas na to by siedziec nad dokumentami za darmo, jeszcze nie.
Wiemy rowniez co zrobic kiedy pracodawca oglosi upadlosc. Ale nie pobieramy oplat za udzielenie informacji tylko za czyny

))
Mam nadzieje ze odpowiedzialam na wszystkie pytania?